GÜMÜŞHANE / KELKİT - Kelkit Nene Hatun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi

Haberler

Mrt

Dilimizin Etkinlikleri Mart Ayı Etkinlikleri kapsamında "KUTATGU BİLİG OKUMALARI" okul çapında tüm öğrencilerimiz tarafından yapılmış danışman öğretmenlerimizce Okul Panomuz oluşturulmuştur. Etkinliğimize katılan tüm öğrencilerimize ve danışman öğrencilerimize teşekkür ederiz.

Gümüşhane İl Milli Eğitim Müdürlüğü olarak 7 Mart Perşembe günü saat 19.30- 20.00 saatleri arasında ilimizdeki tüm pansiyonlu okullarda olduğu gibi okulumuz pansiyonunda da Deprem Tahliye Tatbikatı yapılmıştır.

Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı tüm okullarda olduğu gibi okulumuzda da 1-7 Mart Deprem Haftası dolayısıyla deprem eğitimi ve tatbikatı düzenlendi.

Bu kapsamda saat 15.10'da okul genelinde eş zamanlı gerçekleştirilen deprem tatbikatında, can ve mal kaybının en aza indirilmesi için alınacak tedbirler konusunda öğrencilere bilgi verildi.

Senaryo gereği okul ve derslikler planlı bir şekilde boşaltılırken, acil toplanma bölgelerinde ise sürecin değerlendirmesi yapıldı.

Şbt

Dilimizin Etkinlikleri Şubat Ayı Etkinlikleri kapsamında "SözlükÖzgürlüktür" temalı resim yarışması yapılmış okul birincisi olan eser ödüllendirilmiştir. Yarışmamıza katılan tüm öğrencilerimize ve danışman öğrencilerimize teşekkür ederiz.

İlçe Kaymakamımız Sn. Kadir ALGIN beraberinde İlçe Milli Eğitim Müdürü Sn. Metin KAYA, İlçe Emniyet Müdürü ve İlçe Jandarma Komutanıyla beraber okulumuza ziyarette bulundular. Okulumuz öğretmen ve öğrencileriyle biraraya gelen Kaymakamımız okulumuz hakkında Okul Müdürümüz Sn. Ahmet MUTLU'dan bilgi aldılar. Bu nazik ziyaretleri sebebiyle kendilerine kurumumuz adına teşekkür ediyoruz.

Bakanımız Sayın Yusuf TEKİN tarafından 1 Kasım 2023 tarihinde tanıtımı yapılan, okullarda gerçekleştirilecek söz varlığını zenginleştirme çalışmaları ile öğrencilerin dilimizin zenginliklerini tanımasını, kültür taşıyıcısı olan sözcüklerimizle buluşmasını, buna bağlı olarak da dili iyi kullanmasını ve düşünce dünyasını geliştirmesini amaçlayan, "Sözlük Özgürlüktür" sloganıyla Bakanlığımıza bağlı resmî/ özel eğitim kurumlarında öğrenim gören tüm okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve lise öğrencilerine yönelik uygulanan "Dilimizin Zenginlikleri Projesi"nin uygulama kılavuzu ile tüm kademeler için ayrı ayrı hazırlanmış eylem planları ilgi (a) yazı ile  duyurulmuştu.

Okulumuzda Ocak ayı etkinliği olarak DİVANÜ LÜGATÜT TÜRK  okuma etkinliği yapılmıştır. Etkinliğimize katılan tüm öğretmenlerimize ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.

Ock

GÜMÜŞHANE İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNÜN KADINA ŞİDDET EL KİTABI YAYINLANMIŞTIR.

2023-2024 Eğitim Öğretim Yılının I.Döneminin sona ermesiyle öğrencilerimize karneleri dağıtıldı. Karnelerin ardından yapılan törende başarılı öğrencilerin belgeleri (Takdir-Teşekkür-Onur) verildi. Öğrenci ve öğretmenlerimize sağlıklı tatiller diliyoruz.

"Dönem Sonu Sosyal Etkinlikler Faaliyet Planı" kapsamında okumuzda etkinlikler düzenlendi.

Ock

Ülkemizde tüm okullarda olduğu gibi okulumuzda da deprem tatbikatı yapılmıştır.

Okulumuzda Aralık ayı etkinliği olarak SAFAHAT OKUMALARI YARIŞMASI yapılmış olup okulumuz öğrencilerinden Sudenaz KILIÇ okul 1.si olmuştur. Öğrencimizi kitap ile ödüllendirdik. Öğrencimizi ve yarışmaya katılan tüm öğrencilerimizi tebrik ediyoruz.

Kas

10 Kasım Atatürk'ün 85. Ölüm Yıldönümü münasebetiyle okulumuzda anma programı düzenledik. Ulu önderimizi rahmet ve minnetle anıyoruz. Programda emeği geçn öğretmenimiz Fulya ALGIN ve öğrencilerimize teşekkür ediyoruz.

Haz

Müdür Yardımcımız Ali MUTLU, İngilizce öğretmenimiz Zübeyde DOĞAN, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmenimiz Sümeyya GÜL, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi öğretmenlerimiz Özlem ŞİMŞEK, Derya TONYALI, Adalet Meslek Dersleri öğretmenimiz Aslı YALÇIN ve Rehber öğretmenimiz Özlem AKTAŞ ile önce köylerimizi sonra merkez ortaokullarımızı gezerek öğrencilere okulumuzu, imkanlarımızı ,alanlarımızı tanıttık. Sevgili öğrencilerimizi okulumuza davet ettik.

Okul Müdür Yardımcımız Ali MUTLU, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Öğretmenlerimiz Özlem ŞİMŞEK ve Derya TONYALI ile birlikte  üniversite tanıtımları kapsamında Bayburt gezimizi gerçekleştirdik. Önce Bayburt Üniversitesi kampüslerini gezdik, saygıdeğer hocalarımızın anlatımları ile bölümler hakkında bilgi sahibi olduk. Sonrasında Bayburt Demirözü/Beşpınar Köyü mevkiinde bulunan Kenan Yavuz Etnografya Müzesini ziyaret ettik ve son olarak Demirözü Baraj Gölü tesislerinde de dinlenip gezimizi noktaladık.